Pogoji poslovanja trgovine
1. ZAČETNE DOLOČBE
Spletna trgovina, ki se nahaja na spletni strani http://www.dolle.si, je v lasti podjetja
DOLLE sp. z o.o.
43-382 Bielsko-Biała
ul. Międzyrzecka 149
NIP: 9542518494, REGON: 240119459
Podjetje DOLLE v Sloveniji zastopa distributer:
TIRVA d.o.o.
Parižlje 11e
3314, Braslovče
Slovenija
+386 71 240 700, e-mail: info@dolle.si
Naročila izvajamo samo na ozemlju Republike Slovenije.
Spletno trgovino je možno kontaktirati po telefonu +386 71 240 700 od ponedeljka do petka med 9:00 do 16:00 uro.
Nakupovanje v spletni trgovini poteka na podlagi teh pogojev poslovanja in pomeni soglasje z vsemi določbami ter informacijami, vsebovanimi v teh pogojih, zato je vsak kupec pred oddajo naročila naprošen, da se z njimi seznani.
Za zadeve, ki niso urejene s temi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določbe Obligacijskega zakonika ter drugi predpisi, ki se uporabljajo za delovanje in poslovanje spletne trgovine.
2. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Soglašam z obdelavo svojih osebnih podatkov s strani upravljavca TIRVA d.o.o, Parižlje 11e, Slovenija, za namen izvedbe naročila in povezane komunikacije. Izjavljam, da sem se seznanil/-a s Politiko zasebnosti podjetja TIRVA d.o.o., ki je dostopna na spletni strani http://www.dolle.si, in sprejemam njene določbe. Moja privolitev za obdelavo osebnih podatkov je prostovoljna, vendar nujna za dosego zgoraj navedenega namena. Seznanjen/-a sem, da lahko svojo privolitev za obdelavo osebnih podatkov kadar koli prekličem.
3. NAROČILA
Naročila je možno oddati 24 ur na dan.
Naročila je možno oddati na naslednje načine:
- prek obrazca, ki je na voljo na spletni strani trgovine
- po elektronski pošti na naslov, ki je naveden na spletni strani trgovine
Pogoj za izvedbo naročila je, da kupec navede podatke, ki omogočajo preverjanje kupca in prejemnika blaga. Trgovina potrdi sprejem naročila po elektronski pošti. Trgovina si pridržuje pravico zavrniti sprejem naročila, omejiti način plačila ali zahtevati predplačilo v primeru upravičenega dvoma o resničnosti in zanesljivosti navedenih podatkov ali načina plačila. Izvedba naročila poteka v skladu z roki dostave, navedenimi na strani posameznega izdelka. Času izvedbe je treba prišteti še čas dostave, ki jo opravi kurirska služba.
Po oddaji naročila s strani kupca bo ta prejel pisno potrditev sprejema naročila skupaj s podatkom o predvidenem roku odpreme. Če kupec ne prejme potrditve sprejema naročila, to pomeni, da naročilo ni bilo sprejeto v obdelavo. Potrditev naročila je treba shraniti za primer spremembe naročila, preklica naročilsa ali reklamacije. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo.
4. CENE
Cene izdelkov, ki so na voljo v ponudbi spletne trgovine, so izražene v evrih in vključujejo DDV. Trgovina si pridržuje pravico do spremembe cen izdelkov v ponudbi ter do dodajanja novih izdelkov v ponudbo spletne trgovine. Sprememba cen ne velja za naročila, ki so bila že sprejeta v obdelavo.
5. PLAČILO BLAGA
Plačilo za blago je možno na naslednje načine:
• Spletno plačilo: VISA, MASTERCARD, VISA Electron, Maestro, PayPal
• Bančno nakazilo na račun: SI56 0400 0028 1313 230
Ime banke: OTP Banka d.d.
Naslov: Slovenska cesta 58, 1000 Ljubljana, Slovenija
SWIFT/BIC koda: KBMASI2X
Trgovina ne zaračunava nobenih stroškov ali provizij za transakcije, opravljene na spletni strani http://www.dolle.si. Breme za plačilo s kreditno kartico bo nastalo v trenutku naročila blaga.
Plačilo ob oddaji naročila
Ob oddaji naročila se celoten znesek naročila bremeni z vašega plačilnega sredstva že ob oddaji naročila, in ne šele ob odpremi blaga. To je zato, ker imajo nekateri naši izdelki daljši dobavni rok od obdobja, v katerem lahko znesek rezerviramo na vašem plačilnem sredstvu (običajno 7 dni).
Da zagotovimo pravilno plačilo za naročeno blago, se znesek zaračuna že ob oddaji naročila. Tako lahko vaše naročilo obdelamo brez zamud – tudi v primeru izdelkov z daljšim dobavnim rokom. Čas dostave je naveden v potrditvi naročila.
6. DOSTAVA
Dostava blaga poteka preko pogodbenih kurirskih služb.
Dostava na ozemlju Republike Slovenije je brezplačna.
Rok dostave je naveden v elektronskem sporočilu s potrditvijo naročila.
Obveščamo vas, da se pri posebnih naročilih, na primer za nadomestne dele, ki niso del redne prodaje, čas dobave lahko podaljša celo do 4 tedne ali več.
Reklamacije v zvezi z mehanskimi poškodbami pošiljke, ki so nastale med transportom, bodo obravnavane samo ob predložitvi zapisnika o škodi, podpisanega s strani prejemnika in dostavljavca pošiljke (kurirja).
Reklamacije se obravnavajo najpozneje v roku 14 dni od dneva prejema s strani trgovine. Kupec bo o odločitvi obveščen z informacijami, poslanimi na elektronski naslov, ki ga je navedel, ali s priporočeno pošto, poslano na naslov, naveden v reklamaciji, v roku 14 delovnih dni od dneva obravnave reklamacije. Izdelek se lahko rahlo razlikuje po barvnih odtenkih (lesa) od tistih, prikazanih na fotografijah. Podjetje TIRVA d.o.o. ne prevzema odgovornosti za napake ali poškodbe, ki so posledica nepravilne montaže.
7. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Potrošnik, ki je sklenil pogodbo na daljavo, lahko od nje odstopi brez navedbe razloga, tako da v 14 dneh poda ustrezno pisno izjavo.
Štirinajstdnevni rok, v katerem lahko potrošnik odstopi od pogodbe, začne teči z dnem izročitve blaga v primeru osebnega prevzema ali z dnem dostave blaga s strani kurirske službe, v primeru pogodbe o opravljanju storitev pa z dnem njene sklenitve.
Za upoštevanje roka zadostuje, da je izjava poslana pred njegovim iztekom ali priložena pošiljki z vrnjenim blagom.
Kupec vrne blago trgovini v roku 14 dni od dneva podaje izjave o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, popolno, v originalni embalaži in ne sme kazati znakov uporabe. Skupaj z vrnjenim blagom mora kupec vrniti vse, kar je prejel ob dostavi. Stroške vračila pošiljke krije kupec.
V roku 7 delovnih dni po prejemu pošiljke bo trgovina preverila stanje vrnjenega izdelka.
V roku 7 delovnih dni po preverjanju izdelka, trgovina kupcu vrne plačani znesek skupaj s stroški pošiljanja. Kupec mora navesti številko bančnega računa, na katerega naj bo znesek vrnjen. V primeru plačila s plačilno kartico bo vračilo izvedeno na isto kartico.
Obdelava vnosov Zaupni podatki – glejte našo Politiko zasebnosti.
Dolle – garancija najvišje kakovosti izdelkov
V podjetju Dolle dajemo velik poudarek kakovosti, kar pomeni, da je vsak naš izdelek skrbno izdelan iz najboljših materialov, ki so na voljo na trgu. Tako zelo zaupamo v trajnost in funkcionalnost naših izdelkov, da zanje nudimo zanesljivo garancijo, zato ste lahko prepričani, da vam bodo služili dolga leta, pri tem pa ohranili svojo odlično obliko.
Z celotno vsebino naše garancije se lahko seznanite na tej povezavi: Garancijska kartica.